Error parsing XSLT file: \xslt\TextPageSlider.xslt

For dig, der har brug for at slappe af, trække vejret dybt og få pulsen ned.

Når kroppen oplever pres igennem kortere eller længere tid, kan kroppen have svært ved at regulere sig selv. (Eksempel: præstations pres på arbejdspladsen eller indenfor elite sport.) At forsætte med at dyrke styrkende eller præstationsfremmende former for sport, skaber større afstand til din krop og til dig selv.

Sensitiv yoga inviterer dig til at vende opmærksomheden ind i kroppen, og fokuserer ikke så meget på styrke. Du vil blive guidet igennem en dyb og nærende sekvens, hvor vi lægger vægt på især siddende og liggende stillinger. Sensitiv-klassen er en god blanding af små flows og rolige øjeblikke, hvor vi giver os god tid i den enkelte stilling. Vi nyder og flyder igennem vores praksis - blidt, rummeligt, lyttende og nærværende.

Under Sensitiv Yoga er salen er varmet op til 30 gr. Den varme, trygge sal inviterer til ro, fordybelse og velvære, og giver hermed kroppen større mulighed for at slappe af og fordybe sig i denne proces. Nervesystemet slapper automatisk mere af i varmen, hvilket sænker tanke processer, giver lavere hjerte rytme, roligere åndedræt og øger muskel afspænding.

Hvad du kan opleve efter en Sensitiv Yoga praksis:

  • En åbenhed i krop og sind der kan opleves som værende sårbar.
  • Opdage eller genopdage særlige følesler i din krop.
  • Ingen fysiske assit.
  • Inviterende og undersøgende sprog

Alle kan deltage på dette hold uanset tidligere erfaringer med yoga.

Du er velkommen til at kontakte Lene, såfremt du har behov for at gå dybere med dine tanker, følelser og fornemmelser efter klassen.

Se næste Sensitiv yoga klasse hos Zensitiv Yoga i HOLDPLANEN